Bu
hizmetteki temel hedefimiz işletmede yürütülen tüm faaliyet ve hizmet alanlarındaki iş akışlarında süreç analizleri yapılarak, süreçlerdeki hataların
tespiti ve giderilmesi, süreç performans kriterlerinin tespiti, işlerin standarditasyonunun
sağlanması, birimler arası ilişkilerin tanımlı hale getirilmesi ve düzenlenmesi, kullanılan form ve doküman standartlarının oluşturulması süreçlerin tanımlanması, görev ayrımlarının yapılması, çalışanların amaca uygun şekilde istihdamı, verimlilik ve etkinlik odaklı her türlü süreç iyileştirme faaliyetleridir.
SÜREÇ ANALİZİ ÇALIŞMALARI
Süreç iyileştirme ve geliştirme sonucunda hedeflenenler şu şekilde özetlenebilir:
- Sadeleştirme
Katma değer yaratmayan adımların azaltılması
Kontrol ve karar adımlarının azaltılması
Hata önleyici sistemlerin (mistake proofing) kullanılması
Az sayıda fakat etkin personel kullanımı (eş-işlevsel)
- Basitleştirme
Erken karar noktaları oluşturma
İşlerin olabildiğince paralel gerçekleştirilmesi
Ekip odaklı çalışılması, yetki ve sorumlulukların dağıtılması
Teknoloji kullanımı (otomasyon, uzman sistemler v. b)